piatok 5. decembra 2014

✳ DIY: Vločky z papiera ✳

Ahojte :)
toto je prvý DIY z vianočnej edície dúfam, že sa Vám bude páčiť :) tak poďme na to :3
 Budem robiť vločky z papiera...návod som našla tu....podľa mňa to je super stránka a super návod...je ich tam aj dosť takže si môžete spraviť aj inú :) 


1. Nastrihajte si z papiera pásiky (farba je na Vás :)) dĺžka je takisto na Vás....aké veľké pásiky si nastriháte takú veľkú budete mať aj vločku.

2. Zoberte si dva papieriky a zlepíte ich do pluska (ako na obrázku).

3. Ďalšie dva papieriky nalepíte tak aby sa striedali...ja mám napr. strednú na vrchu a tie dve po nokoch mám pod :)

4. Spravíme to isté čo v 3. :)

5. Bočné papierky spojíme a zlepíme.
 6. To isté spravíme na všetky strany. :)

7. Na to aby bola vločka vpodstate komplentná potrebujete si spraviť dve také "polovičky" a položiť ich na seba.

8. Papieriky ktoré trčali dáme do tých priestorov (prepáčte nevedela som ako to nazvať...ale podľa obrázka by ste to mali pochopiť :)) 
9. Nakoniec tým pásiky prilepíme a vyčnievajúce odstrihneme.
Tadá a vločka je hotová :D dúfam, že sa Vám tento článok páčil tak zatiaľ ahojte :).
PS: prepáčte, že som dlho nepridala žiadny článok ale bola som chorá :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára