streda 10. decembra 2014

Tipy na darčeky :)

Ahojte :)
Prepáčte, že som sem dlho nenapísala nový článok ale bola som chorá a mám ešte menej času ako predtým -_- preto som vymyslela, že spravím taký rýchly článok a to sú tipy na darčeky :)
Tak začneme tou najhlavnejšou osobou na svete♥:
Mama- ja si myslím, že ju najviac poteší hocijakú kravinku ktoeú sami vyrobíte...ale ak nieste moc zručná stačí jej kúpiť voňavú sviečku alebo krém na ruky alebo telové mlieko :) alebo také sviečly s nápisom alebo magnetku
Otec- tak napríklad vodu po holení alebo niaky sprchovací ša
mpón alebo ak je taký "kutil" kúpte mu niake náradie :)
Sestra- tak napríklad deku niaku teplú :3 alebo sluchádka, kozmetiku :)
Brat- ja brata nemám ale kedže je to chalan ničím nepokazíš niake auto a ak je starší a má rád autá kúpte mu niaky výstavný kúsok :)
Kamaráti- napríklad tiež sluchádka lebo tie používa každý a potrebuje ich alebo niaku hovadinu ktorú vyjadruje niaku spomienku alebo čo :)
Starí rodičia- tých si myslím poteší fotka tvoja alebo celej rodiny v peknom rámčeku

Je to taký kratší článok ale tak neviem čo by som k tomu mohla ešte dodať :) Dúfam, že Vám tento článok pomohol a jedna rada na záver vyberajte darčeky podľa toho kto čo má rád... vy najlepšie viete čo majú radi :) tak zatiaľ ahojte :)
  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára