štvrtok 18. decembra 2014

Christmas wishlist :3

Ahojte :)
keďže sú Vianoce už za rohom rozhodla som sa spraviť christmas wishlist :) môj christmas wishlist nebude moc veľký a v podstate pomerne jednoduchý :) tak poďme na to...tak toto je môj wishlist :3


1. Obliečky: takže ako prvé sú obliečky...nie práve také ako na obrázky ale niake iné :)

2. Áno som úplne krepá a neviem ako to mám nazvať ale myslím, že každý pochopí čo chcem :D páči sa mi to a podľa mňa je to aj praktické :)

3. Úložný priestor: podľa mňa to je úplne super :) takže to chcem určite :)

4. Hrnček: nie práve takýto ale niaky iný...zbožňujem hrnčeky a hlavne čaje a hrnčekov nikdy ale, že nikdy nieje dosť :)

5. Lovec snov: tak toto určite potrebujem, pretože poslednou dobou mám také divné sny takže toto chcem zo všetkèho najviac :)

6. Ja som tu síce dala obrázok izby myslela som tým dekorácie do izby (svetielka, fotky atď.) 
Tak toto je môj christmas wishlist tak dúfam, že aspoň niečo s toho dostanem :) tak zatiaľ ahojte :)

PS: obrázky mám z We♥It :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára