nedeľa 30. novembra 2014

Posledný novembrový deň ♡

Ahojte :)
30.11.2014- prvý advent:3
                - posledný novembrový deň
                -od zajtra bude začiatok Vianočnej edície ☆
                -24 dní do Vianoc :333
                - 31 dní do Nového roka a takisto aj Giveaway (dúfam) :)
                  

Takže od zajtra je december tak sa pokúsim napísať čo najviac článkov dúfam, že ich stihnem dosť ale cezmprázdniny ich dúfam, že pribudne dosť :)...dnes som tak rozmýšľala, že by som mohla spraviť také malé "interview" napr. s známimi youtuberkami alebo s kým :) do komentáru mi napíšte či by ste také články chceli a s kým :)... ďalej som sa Vám chcela ospravedlniť, že neviem či budem cez december a január stíhať písať články každý deň ako na začiatku skôr ich čakajte tak 3-4 články do týždňa...ak budem stíhať dám ich aj viac ale nič Vám nesľubujem...takto to bude do konca januára. Keď budem mať pouzatvárané známky a budem mať viac času ako teraz tak ich bude omnoho viac len teraz nestíham, pretože sa musím učiť a každý deň chodiť na výtvarnú..takže moc času nemám ale od februára budem chodiť už len dvakrát tak bude aj viac článkov :)
 
 
 
 


 Nezabudnite mi teda do komentáru napísať či by ste chceli to interview a ak áno tak s kým...na dnes je to bohužiaľ všetko tak zatiaľ ahojte :)
PS: obrázky mám z We Heart It :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára