piatok 21. novembra 2014

Sweater weather TAG♥

Ahojte :)
Takže dnes tu máme 1. Tag.... v preklade znamená svetrové počasie. Ták a teraz otázky :3
we heart it
 
1. Obľúbená vôňa sviečky?
Ja mám najradšej sviečky z Ikei a lesné jahody :3 je to taká voňa na spapanie :3 :D
2. Káva, čaj alebo horúca čokoláda?
Čaj :3 a najradšej mám zelený a Forest fruit- Lipton
3.Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?
Tak najkrajšia neviem či je ale tak na inú si teraz nespomínam :D to keď sme sa s kamarátkamk hádzali do lístia a potom sa naháňali a obhadzovali ním a najlepšie boloaj tak to ako na nás kukali okoloidúci :D
4. Ktorý make-up trend preferuješ? Tmavé pery alevo výrazné linky?
Ja rúže moc nenosím , vlastem vôbec teraz som si len kúpila farebný Baby Lips takže on je môj jediný vpodstate rúž :) takže asi skô linku ale tak nie zase moc výrazné :)
5. Aký máš najteplejší sveter?
Taký tyrkysový  z Takka :)
6. Čiapky alebo šály?
Aj aj... i keď ja nosím čiapky len keď je fakt zima :)
7. Aká je tvoja obľúbená jesenná vôňa?
Neviem či to je až taká jesenná skôr vianočná ale jablko so škoricou :)
8. Skinny nohavice alebo legíny?
Skôr skinny nohavice, pretože v legínach sa cítim taká nesvoja :/
9. Obľúbený lak na nechty?
Asi od Avonu mám taký modro-zelený a potom ešte od Miss sporty taký rúžový :)
10. Obľúbená vec na jeseni?
Všetky tie krásne sfarbené stromi a to, že za chvíľu bude zima :3 :D
11. Obľúbený rúž?
Asi ten baby lips ale tak neviem či je to vpodstate rúž :)
12. Používaš krém na ruky? Ak áno, aký?
Áno od Oriflame- veryme New York
13. Obľúbené očné tiene?
Ja moc tiene nepoužívam ale ak áno tak od Avonu paletku 3 odtieňov hnedej ( neviem presný názov :/)
14. Najlepší spevák/speváčka/ skupina na počúvanie?
Ja počúvam tak rôzne skoro všetkých ale teraz som si celkom dosť obľúbila skupinu U2 :3
15. Obľúbený outfit?
Taký jednoduchý :) obyčajnú košeľu (je čierno-bielo-šedá z H&M) a rifle alebo výnimočne legíny....v tom sa cítim najlepšie :)
16. Obľúbené miesto?
Tak doma v izbe, zababušená v posteli s čajom :3 a na výtvarnej- v ateliéri :3
 
Tak toto je koniec a ja dúfam, že sa Vám tento Tag páčil :) ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára