streda 19. novembra 2014

Cestovanie ❤

Ahojte :)
Takže v tomto článku bude niečo o cestovaní...to ako to vnímam ja a kde by som chcela ísť :3
Môj sen bol vždycky ísť do Ria de Janeira...stále je ale viacej chcem ísť do New Yorku :333 ❤New York je veľký štát no zároveň aj veľké hlavné mesto, veľa ľudí, veľa obchodov, veľa miest, veľa áut, veľa hluku no aj tak sa tam chcem raz dostať :3. Je tam strašne veľa možností a je to proste môj najväčší sen hneď po niekoľkých ďalších :D...cestujem veľmi rada, rada spoznávam nové miesta, nových ľudí...si zase o niečo múdrejšia (ak chodíš po pamiatkach a počúvaš čo to je, o jej histórií atď. :)) Milujem cestovanie autom..to ako kukám z okna, rozmýšľam a počúvam hudbu:3 veľa toho uvidíš...:3

 
  
 
Áno ja viem veľmi zmysluplný článok ale písala som to narýchlo :) tak zatiaľ ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára