utorok 17. novembra 2015

One year on blogger? ♥ I LOVE YOU! ♥

Ahojte!
Ako ste si už z nadpisu mohli všimnúť v tento dátum, takto pred rokom som sedela za počítačom a založila som si blog. Bola to tá najúžasnejšia vec, ktorú som kedy urobila!


Teraz, keď si tak čítam staré články trieskam si hlavu o stenu a pýtam sa sama seba, prečo? :D Niektoré tie články by som najradšej vymazala ale ja ich nevymažem aby som (aj vy) videla rozdiel medzi začiatkom a teraz po roku. Určite, keď si za rok prečítam články z tohto obdobia budem robiť to isté. Každý si časom nájde ten typ písania článkov, ktorý ho baví a ktorý mu sedí. JA som si ho už z časti našla... po tom roku vidím zmeny..žiadne obrovské ale vidím. Predtým som musela mať článok brutálne prepracovaný..nie ani tak prepracovaný ale taký bez emócií, taký bez života. Vždy som si ho napísala na papier a popri prepisovaní si ho opravovala...teraz si jednoducho sadnem za počítač a píšem svoje myšlienky, názory....A niekedy to tak aj vyzerá :D zaujímalo by ma či niekedy chápete čo som tým chcela povedať :D často sa neviem vykoktať... a aj v tom vidím zmenu. Písanie článkov mi aspoň o 10% pomohlo sa lepšie vyjadrovať....lepšie povedané, písať. S rozprávaním mám často problém sa vykoktať a povedať čo som chcela :D najhoršie je, keď musím niečo povedať po anglicky. To sa neviem správne vyjadriť ale že vôbec..celkom ma to hnevá ale ja sa bojím rozprávať, a však trošku som odbočila od témy.

Jeden rok vôbec nie je dlhá doba ale pre mňa to znamená naozaj veľa, i keď niekedy som mala naozaj také chvíle, keď som proste nemala žiadnu inšpiráciu na nový článok...niekedy jej mám až priveľa :D
Za ten rok som objavila neskutočne veľa úžasných blogov, blogerky, ktoré si nesmierne vážim a ktoré sú mi vzorom :)
Hrozne ma však štve, že teraz za tieto dva posledné mesiace som mala hrozne málo času..stále ho mám málo ale už ho mám viac ako v septembri. Snažím sa písať čo najviac článkov ako to ide.
Niekedy sa sama seba pýtam, či vôbec má zmysel mať blog. Neviem či ho vôbec niekto číta (zo štatistiky viem, že si ho niekto pozrie, avšak nie je to také ako by som chcela aby bolo). Neviem či niekto berie môj blog ako niečo oddychové. Neviem, či je niekto šťastný, že som pridala nový článok. Stále sa ale nevzdávam a dúfam, že raz takých čitateľov mať budem (dúfam, že ich mám nejakých už teraz ♥)

Jediné čo som vám ale chcela povedať je jedno veľké...ĎAKUJEM! Ďakujem, za vaše pekné komentáre. Ďakujem, že si čítate moje články.
Dúfam, že vás tu po nejakom čase bude omnoho viac!
Dúfam, že sa mi konečne podarí si vylepšiť dizajn tak aby som bola šťastná sa na neho pozerať :D

                                    3 497 pozretí

                                    179 komentárov

                                     73 odberateľov       

                                      76 publikovaných príspevkov


Dúfam, že Vás tu bude naozaj oveľa viac...áno, viem nestačí len dúfať ale ak niečo spraviť :) napíšte mi prosím do komentára čo sa vám na mojom blogu páči a čo nie :) budem len a len šťastná a vďačná :) tak sa zatiaľ majte!
PS: I love you!
PSS: Sledujte ma aj na novom facebookovom profile

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára