streda 18. novembra 2015

Week post #5

Ahojte!
ako sa máte? Mám pre vás takú jednu menšiu novinku. Je ňou to, že už mám aj ja na Facebooku profil ku tomuto blogu, tak chytro utekajte dať like aby vám nič neušlo :) klik.
Už dlho nebol žiadny week post s novými fotkami a konečne prišiel čas na to aby som ho spravila s takými random fotkami, ktoré som prednedávnom bola nafotiť :)
Tak dúfam, že sa vám budú páčiť!


Naposledy, keď som bola fotiť našla som tam tento celkom vtipne vyzerajúci strom :D

Cestou som tam našla aj tieto stopy od nejakého zvieraťa...neviem presne od ktorého.





Celkom ma mrzí, že niektoré tie fotky vyzerajú vo foťáku úplne super, krásne zaostrené a pekne farebné ale akonáhle ich sem pridám príde mi, že tá kvalita sa dosť zhorší :(



Dúfam, že sa Vám fotky páčili. Ospravedlňujem sa, že som článok pridala až teraz a nie v nedeľu. Podarilo sa mi ho však dokončiť až teraz. Vidíme sa u ďalšieho článku, majte sa! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára