piatok 9. januára 2015

♥Mini recenzia♥

Ahojte :)
A máme tu....♡piatok♡ neviem akým zázrakom ale mám niake nové veci ale keďže New In bude bývať vždy na konci mesiaca chcem Vám ukázať jednu vec z ktorej som nesmierne nadšena a mám ju od mojej najlepšej kamarátky a týmto by som jej ešte raz veľmi poďakovala tak poďme na to....tá úžasná vec je.... kniha Buď silná od Demi Lovato ♥


Kniha je veľmi zaujímavo písaná a to takým spôsobom, že na každý deň je napísaná jedna strana. Vždy je napísaný deň a mesiac napr. 9. Január. Pod tým je napísaný akoby citát a potom je napísaný ako keby jej príbeh k citátu/výroku a čo má robiť...vpodstate vysvetlila ten citát formou toho, že ako to mala ona...nedokážem to moc vysvetliť tak dúfam, že ste to aspoň trochu pochopili :D. (Teraz som to našla :D tie výroky ju vlasten inšpirujú, jej akoby osobný pohľad na svet :)) A na konci je napísaný dnešný cieľ :)



Podľa mňa je fakt dobrá pre tých, ktorý chcú niečo v sebe zmeniť napr. povahu, psychika a ták :) Takže určite odporúčam...alebo pre tých čo majú radi Demi, pretože vedia ako sa cítila čo prežívala... ja som si ju veľmi obľúbila aj z dôvodu, že píše to čo zažívala aj všetky tie tady sú super každému sa zídu si myslím :)


Tak dúfam, že sa Vám táto mini recenzia páčila a že Vás táto knížka aspoň trochu oslovila :) má niekto túto knížku? Aký máte názor na ňu vy? 
Bohužiaľ nevychádza mi napísať články v dni, ktoré som určila ale niekedy to proste nejde :(
Tak ahojte:)
PS: ospravedlňujem sa za kvalitu obrázkov. Čoskoro sa to zmení :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára