sobota 10. januára 2015

Kvázi rady pred chudnutím :)

Ahojte :)
dnešný článok bude o takých kvázi radách predtým než začnem chudnúť :) myslím si, že každý po sviatkoch trošku pribral a chce to zhodiť... ja nie som výnimkou a keďže zo svojou postavou nie som spokojná konečne som sa dokopala ku cvičeniu :) aspoň raz do týždňa plánujem dávať recepty na rôzne smoothie takže máte sa na čo tešiť ;) :D

Ja začínam od pondelka...povie si to síce každý kto chce schudnúť ale nie každý to dodrží, pretože poruší svoju diétu tak si povie, že od zajtra :D no a takto to bude pokračovať aj naďalej :/ ani ja nie som bohužiaľ výnimkou :/ :D Potrebujete hlavne poriadnu motiváciu :) preto si napíšte na papierik dôvody prečo chcete schudnúť... papierik si nalepte na poriadne viditeľné aby ste to každý deň mali na očiach, aby ste vedeli prečo ste s chudnutím začali :) môžete si založiť zápisník (myslím si, že postačí aj taký menší :)) kde si budete každý mesiac zapisovať svoju váhu a mierky jednotlivých partií aby ste si to mohli porovnávať :) ja si vždy pred začatím nájdem nejaké cviky, rady aby som vedela čo mám cvičiť a ako...aby som vedela ktoré cviky na čo sú dobré :) ja som našla super stránku kde sú aj úžasné rady a cviky o chudnutí :) nájdete ju tu rady a cviky nájdete v rubrike Fitness :) rady ako správne cvičiť a aké potraviny podporujú spaľovanie tukov nájdete všade takže to Vám tu písať nejdem :) najviac toho určite nájdete na tej stránke ktorú som Vám tu dala :)

Na  koniec Vám tu dám pár motivačných obrázkov....a aj nejaké obrázky s cvikami :) články o chudnutí, cvikoch a zdravých receptoch bude viacej...dúfam, že sa mi to teda podarí :)















A posledná rada na záver nevzdávajte sa! Začiatok je vždy najtažší ale výsledok stojí za to ;) :) Tak ahojte:) 
PS: obrázky mám z We♥It



1 komentár:

  1. Jééj opäť pekný článok na mojom blogu prebieha Mini Súťaž budem rada ak budeš súťažiť :-)
    http://teresabeautyblog.blogspot.sk/2015/01/mini-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť