piatok 30. januára 2015

New In: January ♥

Ahojte :)
Pre začiatok som Vám chcela povedať, že vyhlásenie výhercu giveaway bude v sobotu :) a na iný článok nemám čas :( preto dnešný článok je New In za mesias Január :)

Prvý obchod v ktorom som si niečo kúpila je Yves Rocher :)



1. Produkt je kondicionér na farbené vlasy ( áno mám prefarbené vlasy :D) určite bude naň recenzia ale mám ho zatiaľ len chvíľu a nespravila som si naň ešte ako taký názor :) ja som od Yves Rocher kondicionér už mala a bola som s ním spokojná :
)

2. Ďalej som si kúpila dva sprchové gély :3 ja ich proste milujem...strašne krásne voňajú a sú proste úžasné :D celkovo mám Zves Rocher veľmi rada :)

Potom som si kúpila štyri produkty od Essence :)

1. Posilňujúci odlakovač s vôňou jahôd a marakujou :) keď som si išla odlakovať nechty a pričuchla si k tomu tak to smrdelo tak ako aj ostatné odlakovače tak som bola skalamaná ale tak nechty som si odlakovala....lak išiel dole ľahko. A keď som si potom pričuchla ku nechtom naozaj voňali :3 mne to strašne pripomína cukríky :3 a naozaj Vám ho odporučujem :3 a mali aj viac vôní :)

2. lak na nechty...neviem aký to je odtieň ale je taký silno modrý a keď som si ním nalakovala nechty z diaľky vyzeraj až do čierna ale mne sa veľmi páči i keď veľmi dlho mi na nechtoch nevydržal...lakovala som si ich v pondelok a teraz ich mám už niekoľko úplne zoškriabaných :/ možno to je mojou vinou ale inak je v poriadku a je v podstate matný a na tom laku na obale je napísané The Suede takže semišový a v podstate aj je :)

3. Tyčinkový korektor v odtieni 06 Matt Ivory....neviem čo ku nemu dodať, ja som s ním spokojná...kryje pekne a aj dlho vydrží :)

4. Špirála Get Big Lashes, volume Curl :) túto špirálu som už dlho chcela vyskúšať z tejto "rady" špirál som mala už skoro všetky a chýbala mi už len táto a ja som s ňou veľmi spokojná :)

A zrejme posledný kúsok New In-u (pretože na nič iné si nespomínam -_- :D) sú sluchádka Sencor, ktoré som si kúpila len dnes a zatiaľ som s nimi spokojná :) bohužiaľ nemám fotku, pretože ich mám v školskej taške a nechce sa mi ich vyberať -_- ale sú to štuple :D samostatné "štuple" :D sú takej lososovej farby a šnúra skoro až do červena poľa svetla :)


Toto je na dnes všetko a prosím neberte tento článok akože sa vychvaľujem ale chýbali Vám články o nakupovaní preto som sa rozhodla pre tento :) napíšte mi prosím do komentáru či by ste chceli takýto článok každý mesiac :) tak zatiaľ ahojte :) 

3 komentáre:

  1. Ja by som chcela vyskúšať ten korektor :) keď píšeš, že dobre kryje, tak si ho asi pôjdem kúpiť :P

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť