sobota 24. januára 2015

Wishlist 2015 :)

Ahojte :)
Ospravedlňujem sa, že som dlho nepridala žiadny článok ale nejako som nemala čas a ani náladu...buď som sa učila a keď som sa už nemala čo učiť musela som riešiť ďalšie veci a potom som išla na výtvarnú ale sľubujem, že sa to zlepší :)

Tak poďme ku dnešnému článku :) áno je koniec januára a ja idem písať článok o tom čo si želám...čo by som si želám kúpiť za tento rok :)
Mám tam veci, ktoré sa dajú väčšinou kúpiť ale jedna aj vyrobiť tak ku tomu aby som si ju vyrobila sa dúfam, že dostanem a bude to vyzerať tak ako na obrázku určite potom bude na to aj článok :) budem chcieť aj niake to oblečenie ale nechcela som tu dávať každý jeden kúsok :) Tak toto je môj wishlist:



1. Prvý kúsok v mojom wishliste je tento obraz ktorý si môžem sama vyrobiť :) Mne sa to strašne páči takže si to určite budem chcieť vyrobiť :)

2. Ten obal je proste úžasný! :3 neviem síce kde ho zoženiem ale tak dúfam, že sa mi to podarí :)

3. Určite si plánujem kúpiť nejaké tie vankúše alebo aspoň nejaké obliečky :)

4. Ja milujem sovy a ten hrnček sa mi strašne páči...chcela som hrnček už na Vianoce ale nedostala som ho takže dúfam, že sa mi to už podarí :)

5. Určite nechcem všetky tie balzamy na obrázku..jeden by mi stačil ale ešte neviem ktorý sa mi podarí kúpiť :) alebo dostať.

6. Zase sa objavila moja nedostatočná slovná zásoba, pretože neviem pomenovať čo to je :D je to smutné ale tak určite pochopíte čo to je :) veľmi sa mi to páči, pretože sú všetky veci pokope :)

7.  Samozrejme sovička :D je v tom krém na ruky a mňa to strašne zaujalo ale príde mi to aj dosť drahé :/ takže ešte uvidím no :)

8. Milujem mäké a zároveň teplé deky a jednu takú by som určite chcela ak by ma zobrali na strednú do trenčína... na intráku by sa mi zišla :3 :)

Toto je na dnes bohužiaľ všetko :/ dúfam, že sa Vám môj wishlist páčil :) máte aj vy nejaký wishlist? Určite mi napíšte do komentára ktoré veci by ste si želali :) tak ahojte :)






2 komentáre:

  1. Krásný wishlist, hrnečky se sovičkami byly teď v dm přes vánoce za nasbírané body :) chtěla jsem si aspoň pro jeden zajít, ale vadilo mi tam to logo :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) o tom som vôbec nevedela i keď asi by mi tiež vadilo to logo ale hlavne, že tam je tá sovička nie? :D

      Odstrániť