utorok 13. januára 2015

Recept na smoothie :3

Ahojte :)
tak a máme tu prvý recept :3 je to úplne ľahké a netreba k tomu nejaký dlhý popis ako to spraviť, pretože je to dosť ľahké a preto som si pripravila dva ale bohužiaľ ku tomu druhému nebudem mať fotku :/ celkovo tie fotky nie sú moc dobré takže sa ospravedlňujem ale fotila som ich narýchlo, keďže som si smoothie robila ráno na raňajky a potom som utekala do školy takže nabudúce budú určite lepšie :) tak poďme na to :)

 Budete potrebovať:
- 1 banán
- 1 pohár mlieka
- 2 čajové lyžičky medu
- 1 pohár lesného ovocia....ja som použila mrazené teraz boli v lidli



Postup:
1. Do nejakého väčšieho pohára alebo do nejakej misky dajte banán, med a lesné ovocie
2. Rozmiešam/ rozmixujem tie potraviny v pohári alebo v miske :)
3. A nakoniec som si pridala mlieka a rozmiešala :)










Mne to strašne chutilo takže určite doporučujem :) no a poďme na ten druhý :)
Nejdem tu opisovať zase celý postup, pretože by som sa opakovala :)
No a potrebujete 1 balenie špenátu ale musí byť čerstvý, Pomarančová šťava z troch pomarančov (nie džús ale to si musíte doma vyžmýkať) a 2 banány...toto je dosť veľké množstvo my sme to mali pre štyri takže ak chcete menej tak si upravte tie množstvá potravín ten prvý recept je na jednu porciu :)
A nakoniec všetko teda rozmixujte....  nebojte sa tej kombinácie ten špenát nebudete ani cítiť....zistíte to iba tak, že to bude zelené :) 

                                               Tak na dnes to je všetko tak ahojte :)

3 komentáre: