utorok 6. januára 2015

TAG: Keby bolo keby :)

Ahojte :)
Tak ako som písala v minulom článku chcem aby články bi pridávané v tých istých dňoch ktoré som napísala v minulom článku tu. A keďže je pondelok je aj nový článok :) (*) a keďže ma nič iné nenapadlo tak som sa rozhodla pre Tag: Keby bolo keby :)
* áno ja viem je utorok ale ja som to písala už včera lenže mne sa polovica vymazala nestíhala som to zase dopísať, pretože sme išli preč...takže som to dopísala až dnes tak sa ospravedlňujem :)


                                                     Čo by som bola keby som....
                                                                   neštudovala odbor ktorý študujem...

Keďže som ešte na základnej ale posledný rok už viem kam by som najviac chcela ísť a to je stredná umelecká a odbor dizajn interiéru a ak by ma tam nezobrali (čo dúfam, že zoberú) tak by som chcela ísť na obchodnú akadémiu :)


                                                                sa obmedzovala v jedle....

Myslím si, že by som bola chudšia a odosť :D a nebola by som závislá na sladkostiach....celkovo ja milujem jedlo ♥ :3 a aj keby som sa obmedzovala milovala by som ho rovnako :3 :D



                                                               neutrácala toľko na šaty...

Ak sa to berie ako šaty nie ako oblečenie tak ja moc na šaty neutrácam lebo ich moc nenosím ale tak asi by som utrácala za iné oblečenie a ak sa to bere ako oblečenie tak by som utrácala za kozmetiku :)


                                                    som si mala vybrať jeden kozmetický produkt,                                                                                                      ktorým by som bola...

Asi krémom na tvár, pretože by som chránila pokožku pred mrazom a hydratovala ju :)

             
        
                                                              nežila na Slovensku, bývala by som...

Tak ja neviem to by záviselo od mojich rodičov ale ak by som si mohla vybrať kde by som chcela bývať bola by to Amerika alebo Praha ♥ a raz dúfam, že tam bývať budem :3 :)



                                                       mohla vynechať jednu potrebnú vec počas dňa....

tak by som  vtedy používala nepotrebnú vec ktorú za normálny deň nepoužívam, pretože používam tú potrebnú vec... :D



                                                                   poslúchala svojich rodičov....

tak ako ja ich poslúcham aj teraz...v podstate :D ale tak ak by som ich poslúchala na slovo tak by som sa bála spraviť čo i len malý priestupok lebo by mi ho zrejme zakazovali, verili by mi ešte viac ako doteraz...a ak by mi kázali sa učiť tak by som mala jednotky čo by asi nebolo až tak na škodu :D ale tak podľa mňa by si rodičia na to zvykli a potom by sa hneď začali robiť veľkými a kebyže by som spravila niečo čo mi zakázali zrejme by to nedopadlo dobre...ale tak neviem no :D



                                                                             nebola ja.....

tak zrejme by som neexistovala a nemala by som takú úžasnú rodinu ako mám a ani kamarátov... neprežila by som všetky tie vtipné a pekné zážitky, ktoré som s nimi zažila :3 :D

                                   
                   Ďalší článok bude dúfam, že v stredu :).Tak toto je na dnes všetko tak ahojte :)







2 komentáre:

  1. Ja tiež chodím na umeleckú a tiež študujem interiérový dizajn v Trenčíne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vážne? Ja tam chcem ísť v marci na prímačky :D

    OdpovedaťOdstrániť