sobota 17. januára 2015

Images inspiration #1

Ahojte :)
Ospravedlňujem sa, že som článok pridala naposledy v utorok ale my teraz píšeme len polročné písomky a snažím sa aby mi uzavreli čo najlepšie známky kedže to je moje najdôležitejšie vysvedčenie :)...myslím si, že to tak má teraz každý :) ďalej sa snažím venovať výtvarnej čo najviac ( i keď to som robila aj pred tým) kedže sa mi pomaly, ale isto blížia prímačky a ja mám čím ďalej väčší strach, že ma nezoberú :( takže sa snažím vyrovnať s tým strachom, že ma nezoberú a začať si trošku veriť :)


Prepáčte mi moje keci a keďže nemám moc čas rozhodla som sa pre také menšie inšpiračné obrázky :) tak poďme na to:


 Niečo takéto by som si chcela spraviť tak ak sa mi to podarí určite bude diy ;) :)


Takýto štýl tričiek/tielok sa mi strašne páči a spraviť to je úplne jednoduché :)


Môže to byť dobré, čo vy nato? :)


Podľa mňa to je super, pretože to je kvázi organizér a ešte to vyzerá aj celkom fajn :)


Ak máte radi mašličky tak toto je určite super návod :)


Ja by som toto veľmi chcela ale ja to nemám kde dať a ani by sa mi to tam nehodilo ale veľmi sa mi to páči :) 


Toto si určite spravím....vyzerá to podľa mňa super :3 :)

Tak toto je na dnes všetko :/ tak ahojte :) 
PS: obrázky mám z We Heart It :)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára